Блокноти для бізнесу: які деталі треба враховувати при замовленні

Поліграфічна продукція давно використовується в бізнесі в рекламних цілях. Причому, це не тільки брошурки, календарі чи буклети. Великим попитом користуються блокноти. До того ж, на них більш позитивно реагує і цільова аудиторія. Пояснення просте, бо блокнот – це завжди корисна річ, хоч в роботі, хоч для побутових потреб. Їх можна вручати в якості промо-продукції, дарувати на корпоративні свята, додавати до замовлень. Але для цього варто попередньо замовити друк та обрати потрібний вид і варіант оформлення.

Основні деталі виробу

Перш за все, треба обрати формат. Виготовлення блокнотів можливе в наступних розмірах:

  • А4. Це великі вироби, розміром зі стандартний аркуш паперу. Такі блокноти добре підходять для скетчів чи написання великих текстів, роботи з таблицями. Проте, вони не дуже компактні і більше підходять в якості настольного варіанту;
  • А5. Це універсальний формат, який підійде для блокнотів різних типів. Найчастіше саме їх замовляють в якості брендової продукції для партнерів, клієнтів чи колег;
  • А6. Це маленькі блокнотики для швидких коротких нотаток. За рахунок невеликого розміру, їх зручно носити навіть в кармані.

Крім формату варто звернути увагу і на інші деталі.

Типи кріплення аркушів

Від цієї деталі залежить зручність у користуванні та практичність. Серед найбільш популярних варіантів кріплень аркушів, можна зазначити:

  • прошивку нитками. Таке кріплення міцне та надійне, аркуші доволі важко виривати. З одного боку це добре, бо виріб не розпадеться, з другого – не зручно, якщо часто треба виривати окремі сторінки;
  • біндеровку. Так називається кріплення аркушів на пружину. Зручний, надійний і практичний варіант, який дозволяє при потребі легко вирвати аркуш;
  • проклейка. Зазвичай використовують терм оклей. Це простий способі кріплення, проте не такий надійний та зручний. По-перше, для проклеєних блокнотів характерною рисою є досить тугий і не зручний розворот. Во-друге, обережно і непомітно вирвати аркуш не вийде, це досить незручно. По-третє, з часом таке поєднання може розсипатися через пересихання клею.

Ще варто звернути увагу на такі деталі оформлення, як: перфорація сторінок по лінії відриву, лакування, ламінацію. Такі деталі роблять блокноти більш зручними в користуванні та витривалішими в умовах частого використання. Проте, оформлення завжди обговорюється з замовником.

Як зробити з блокнота інструмент маркетингу

Звісно, що для того, аби записник можна було ефективно використовувати в рекламних цілях, треба приділити увагу його оформленню. Дизайн краще виконати в корпоративному стилі:

  • використати фірмові кольори;
  • нанести назву компанії;
  • прикрасити логотипом.

Розробити дизайн можна самому чи замовити цю послугу у професіоналів. Також друкарня «Успех Принт» в Запоріжжі пропонує вже готові макети оформлення виробів поліграфії, а також може виконати їх в індивідуальному стилі. Додатково до блокнотів можна замовити рекламні буклети чи брошури. Ці поліграфічні продукти теж широко використовуються у маркетингу і є дієвими інструментами для підвищення впізнаваності бренду.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *